Ջոն Թեյլոր Գատո

Ընթերցելով « Դպրոցական փակուղի  » Գատոյի հոդվածում պարունակվող մտքերից գալիս եմ եզրահանգման և համակարծիք եմ , որ իսկապես պարգև են այն ուսուցիչները , ովքեր կառուցել են հարաբերություններ երեխաների հետ հարգանքի վրա։ Այո՛, միանշանակ դժվար է հայտնաբերել լավագույնին ։ Իսկ այն , որ դպրոցի մեծ ճգնաժամի դարաշրջան է , ցավալի է , բայց կարծում եմ մասամբ է իրողություն։ Եթե այդպես է , դրանով ակնհայտ է , որ ապագայում չենք ունենա անցյալ կամ արմատներն են ոչնչանում։ Մենք ապրում ենք ցանցերում հասկացությունը անգամ սարսափելի է ինձ համար, որովհետև դա ի վերջո կհանգեցնի անսիրտ, անտարբեր ու ինքնամփոփ մարդկանց բազմության, կամ այլ կերպ ասած կվերածվենք կաստայական հասարակության։ Ինձ շատ հետաքրքրեց այն փաստը, որ տնային կրթությունը գերազանցում է պետական կրթություն ստացողներին։ Այսինքն մի ՞ թե կրթական հաստատությունները հարկավոր չեն․․․Որքան գիտությունը , տեխնիկան զարգանում է , այնքան հետընթաց ե՞նք ապրում ։ Այս դեպքում , իսկապես դպրոցական փակուղի է ։

Հարկավոր է ավելի խորը ուսումնասիրել հոգեբանության ճանաչողական հիմքերը։ Ինչպես ասել է գիտնական- փիլիսոփա- մանկավարժ Բելինսկին․

« Դաստիարակությունը անձին կարող է դարձնել առաքինի Սոկրատես կամ այլանդակ Ներոն »։

Ցանկանում եմ չկորցնել հույսը լավագույնի հանդեպ , որպեսզի հանգենք պարզ թվաբանության։ Լույսն ի հայտ է գալիս խավար անդունդում փորված թունելի վերջում ։